Freitag, 23. März 2007

Rolling Stones wieder in Europa

Muss das sein. Nach verschiedenen Abschiedstouren kommen sie schon wieder nach Europa. Muss das wirklich schon wieder sein. Merkt man, dass ich kein Fan der Rollenden Steine bin, ja?
'tschuldigung.

A Bigger Bang In EuropeUpdated 09:43 PDT Thu, Mar 22 2007
The Rolling Stones have announced yet another leg for the A Bigger Bang Tour. The 27 date European trek includes several make-up dates for shows that had to be canceled after Keith Richards fell out of a tree and suffered a head injury last summer. The tour starts June 5 in Werchter, Belgium, and the grand finale takes place at London's O2 Arena August 21. The Stones will also headline the Sunday night of the Isle of Wight Festival as part of the tour. It will be the first UK festival the band has played since 1976, when they performed at Knebworth. There may even be some new music in store for fans; the band has reportedly been in the studio with producer Don Was.
(via Pollstar.com)

Habe mir eigentlich vorgenommen, nur positiv über Musik zu schreiben. Aber Vorsätze sind da, um gebrochen zu werden. Und zudem muss ich ja nicht hingehen und bei ihren Ticketpreisen, würde ich sowieso nie hingehen. Hugh ich habe gesprochen, sagt Fliegende Feder.

Update: Sogar die Migros sponsort die diesjährige Europa Tour der alten Herren für uns Cumulus Kunden. (via NZZ, Südostschweiz)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts with Thumbnails